U samo sat vremena konzultacija otkrit ću ti metodu kojom možeš prodavati svoju uslugu lakše nego ikad prije.
Bez stresa, bez povlačenja klijenata za rukav, bez korištenja agresivnih prodajnih taktika.
”"Povećao sam cijenu usluge s €297 na €497 i u isto vrijeme zaključio prodaju na sljedećih šest sastanaka." — Vuk, TikTok ekspert
U samo sat vremena konzultacija otkrit ću ti metodu kojom možeš prodavati svoju uslugu lakše nego ikad prije.
Bez stresa, bez povlačenja klijenata za rukav, bez korištenja agresivnih prodajnih taktika.
Ako se “mučiš” s klijentima i teško prodaješ svoju uslugu, ono što ćeš danas saznati zauvijek će promijeniti tvoj pristup prodaji.
Nakon 500+ konzultacija s malim obrtnicima i najvećim svjetskim kompanijama (kao što su Hrvatski Telekom i L’Oreal), “dešifrirao” sam misterij uspješne prodaje.
Naime, usavršio sam metodu s kojom možeš rasturiti svaki prodajni razgovor od danas nadalje čak i ako ti prodaja nije jača strana.
To znači da možeš prodavati s lakoćom, bez da:
Sve što trebaš je slijediti tri jednostavna koraka na idućem prodajnom razgovoru i…
Znam, zvuči nevjerojatno…
Ali tu metodu koristio sam na telefonskim razgovorima, prodavajući edukacijske programe u iznosu od $18.000,00.
Zamisli. To je vrijednost prosječnog rabljenog automobila. Preko telefona.
A da stvar bude bolja, za sebe ne mislim da sam nadaren “prodavač”. Barem ne u klasičnom smislu riječi.
Jer tajna uspješne prodaje nije u tvojoj sposobnosti da nagovoriš klijenta na kupnju, već u pomalo kontradiktornoj činjenici:
Jesu li ovo “simptomi” tvojeg trenutnog pristupa prodaji?
Ako se imalo pronalaziš u ovome…nije tvoja krivica.
“Prodajni gurui” nas uče kroz filmove, serije, TikTokove da moramo biti agresivni…
Da moramo dobiti “DA” pod svaku cijenu…
Da moramo biti uvjerljivi, koristiti ovu ili onu tehniku kako bi zaključili prodaju.
Ali istina je sasvim suprotna…
U svojoj karijeri kao trener pregovaračkih vještina imao sam desetine klijenata sa iskrivljenim pristupom prodaji.
I pogodi što?
Nakon par jednostavnih ispravaka u njihovom nastupu počeli su prodavati više nego ikad prije.
Bez agresivnih taktika…
Bez “uvjeravanja” klijenata…
Bez nelagode i straha od prodaje…
Samo ako slijediš korake koje ću ti pokazati uskoro, i ti možeš osjetiti nevjerojatan zaokret u svojoj prodaji već na idućem sastanku.
Čak dapače, uopće nećeš zvučati kao da prodaješ.
Jer jednom kada prestaneš “prodavati” moći ćeš istinski razumjeti goruće probleme koje klijent želi da mu riješiš.
I tada…
Da, čak i cijena tvoje usluge postaje manje bitna…
Štoviše, uvjerenje da cijena usluge diktira hoće li osoba kupiti od tebe ili otići kod konkurenta je još jedan od “simptoma” klasičnog pristupa prodaji…
Kad bi cijena bila odlučujući faktor, polaznici mojih konzultacija nikad ne bi razbili svoje prodajne plafone.
Jer moji polaznici nisu samo povećali prodaju u rekordno kratkom roku…
Neki od njih su uspjeli povisiti cijenu u isto vrijeme.
Evo ti nedavni primjer.
Vuk je dvadesetogodišnji dečko, ekspert za TikTok i Instagram marketing.
Vuk se mjesecima borio sa “simptomima” klasičnog pristupa prodaji:
Nije znao strukturirati prodajni razgovor i voditi klijenta u željenom smjeru…
Brinuo se kako će prodati.
Može li uvjeriti klijenta da kaže “da?” Ili će morati spustiti cijenu kao prošli put…
Njegovi rezultati?
Jedva bi zaključio dvije, maksimalno tri prodaje u deset sastanaka s klijentima.
Trošio je vrijeme na razgovore koji nisu vodili nigdje. Čak dapače, trebalo mu je 30 minuta samo da sazna je li njegov sugovornik stvarno spreman za suradnju.
U većini slučajeva, davao je besplatne savjete na razgovoru…samo da bi klijent na kraju odustao od kupnje.
Bio je uvjeren da je “antitalent” za prodaju, ili da se njegova usluga jednostavno ne prodaje lako.
Ali nakon što je poslušao moje savjete, Vuk je sklopio šest novih suradnji zaredom.
Više nije trošio sate na besplatno savjetovanje, već je u prvih 5 minuta znao hoće li sastanak uroditi plodom ili ne.
Saznao je kako strukturirati razgovor i predvidjeti sve moguće primjedbe klijenta tako da do njih uopće ne dođe.
Prestao je “prodavati” i otkrio kako suštinski razumjeti stvarne želje i potrebe sugovornika.
”Borna mi je dao neke nevjerojatno korisne smjernice i stvari za koje nisam ni znao. Volim kada netko zna razumjeti, slušati i gađa direktno u metu kada priča. Direktno, precizno, s jasnim uputama i smjernicama što raditi.
I upravo zato klijenti nisu imali razloga ne kupiti od njega.
To mu je omogućilo da povisi cijenu za 35% i u isto vrijeme privuče nove klijente koji trebaju baš njegovu uslugu.
No prije nego ti kažem kako i ti možeš ostvariti ovako drastična poboljšanja u prodaji, dopusti mi da se predstavim…
U svijet pregovaranja ušao sam na mukotrpan način…
Prije pokretanja konzultantskog biznisa radio sam u outsorce prodajnom centru, gdje sam uspio postati voditelj prodaje.
I reći ću ti iskreno…
Prošao sam sito i rešeto da ostvarim taj uspjeh.
Prvih nekoliko mjeseci rada u prodajnom centru bili su brutalni.
Svaki prodajni razgovor izgledao je poput boksačkog meča između prekaljenog veterana i totalnog početnika.
Ali umjesto Mike Tysona, moj “protivnik” bio je potencijalni klijent kojeg sam pokušavao svim silama uvjeriti da kupi od mene.
I umjesto šakama, klijenti su me “izudarali” izgovorima, zavlačenjem, ili direktnim odbijanjem više puta nego što možeš zamisliti.
Da, i ja sam patio od “simptoma” klasičnog pristupa prodaji…
Bio sam frustriran, tjeskoban, ljut, nestrpljiv, i ono najgore…osjećao se poraženim.
No nisam htio odustati.
Nakon mukotrpnog učenja, rada na vlastitom mindsetu, edukacija kod najboljih pregovarača na svijetu…
Educirao sam se na Sveučilištu Michigan kod profesora George Siedela (jednog od najvećih stručnjaka za pregovaranje).
Mentorirali su me Chriss Voss (bivši FBI pregovarač) i Grant Cardone (#1 trener prodaje na svijetu).
Nakon “brušenja” pregovaračkih vještina na desetinama razgovora dnevno…
Napokon sam uspio “dešifrirati” misterij uspješne prodaje. Otkrio sam da…
I sve što sam ikad trebao napraviti jest poslušati ga.
Ako znaš aktivno slušati klijenta, otkrit ćeš njegove istinske želje i potrebe.
Moći ćeš opušteno voditi prodajni razgovor od početka do kraja, bez da ga “vučeš za rukav”.
I tako mu pomoći da tvoju uslugu vidi kao jedino logično rješenje svojeg problema…
Nakon nekoliko godina u rovovima direktne prodaje usavršio sam metodu koja ti omogućuje da ostvariš upravo to.
Metodu koju danas podučavam svoje klijente na konzultacijama, a zove se…
3P stoji za Priprema, Proces, Poruka.
To su tri neizbježne faze koje moraš proći da klijenta odvedeš od “Dobar dan” do “Hvala na savršenoj usluzi.”
Upravo tu metodu sam koristio prodavajući usluge u vrijednosti od $18.000,00 preko telefona.
Koristim ju i danas pri prodaji svojih coaching usluga velikim korporacijama, kao što su Hrvatski Telekom i L’Oreal.
I u svojih 500+ konzultacija s malim poduzetnicima i obrtnicima uvjerio sam se da bilo tko može prodavati s lakoćom ako slijedi 3P principe.
Štoviše, možeš biti najgori, najsmotaniji prodavač na svijetu…
Ako slijediš korake 3P metode, lako ćeš upravljati svakim prodajnim razgovorom.
I to će ti otvoriti vrata ka većem samopouzdanju, većoj prodaji i zadovoljnijim klijentima.
3P metodu možeš naučiti samo na konzultacijama samnom…
Ali prije nego što ti kažem malo više o tome, oprez: 3P metoda nije još jedan “tečaj” prodajnih vještina…
Jer zadnje što trebaš je učiti puku teoriju.
Ti trebaš kompletan zaokret u svom pristupu prodaji.
Trebaš naučiti kako prodavati baš svoju uslugu, u stvarnom svijetu, u stvarnim prodajnim situacijama, sa stopostotnim samopouzdanjem.
A kad savladaš 3P metodu, dobit ćeš upravo to…
Drugim riječima, savladat ćeš umjetnost prodaje bez da “prodaješ”.
I to počevši od…
Želiš prodavati s lakoćom? Kreni od temeljite pripreme.
Pokazat ću ti kako prodavati bez straha, trikove koje koristim za smirenje u vrlo stresnim situacijama i kako zadržati kontrolu kada sastanak krene u nepredviđenom smjeru.
Preskoči pripremu i osjećat ćeš se kao riba na suhom u svakom prodajnom razgovoru. Zato je neizbježno da prvo naučiš…
Kako učiniti svoju uslugu jedinim logičnim rješenjem u očima klijenta?
Pusti ga da priča…
Da, toliko je jednostavno. Ne moraš nagovarati, uvjeravati, argumentirati. Sve što trebaš je postaviti prava pitanja i klijent će tvoju uslugu prodavati samom sebi.
Ljudi su skeptični kada im to kažem. Ali brzo se uvjere u djelotvornost ovih tehnika kada ih isprobaju sami.
Saznat ćeš točno kako strukturirati svoj prodajni proces i što reći u svakoj fazi razgovora.
Gledaj na ove tehnike kao na kompas koji će te odvesti od točke A (početka razgovora) do točke B (sklapanja suradnje).
Otkrit ćeš…
Vrijeme je da formiraš poruku – jedinstveno, neodoljivo rješenje za gorući problem klijenta koje može dobiti samo kroz tvoju uslugu.
I dok većina ljudi na kraju razgovora drži fige ispod stola, nadajući se da će klijent pristati na suradnju…
Ti ćeš imati arsenal tehnika na raspolaganju da samopouzdano zaključiš svaki sastanak.
Naučit ćeš…
Moj cilj je naučiti te prodavati tvoju uslugu lakše nego ikad prije. Ako slijediš sve korake 3P metode, to ćeš i postići.
Ali nije realno očekivati da ćeš ostvariti prodaju na baš svakom razgovoru…
Zato ću ti pokazati sedam tehnika pregovaranja koje možeš koristiti u bilo kojoj fazi razgovora da izvučeš maksimum čak iz najtežih interakcija (i potencijalno sklopiš posao!)
Saznat ćeš…
Upoznavanje
Prije video poziva poslat ću ti kratki upitnik za upoznavanje. Reći ćeš mi sve o svojoj usluzi i problemima koje susrećeš u prodaji.
Dijagnoza problema
Na početku video poziva ispričat ćeš mi detaljnije o svom procesu prodaje i najvećim prodajnim izazovima.
Prva runda simulacija
Pravit ćemo se da sam ja tvoj klijent i prodavat ćeš mi svoju uslugu onako kako prodaješ inače, nakon čega ću ti dati detaljan feedback…
Druga runda simulacija
Prodaješ mi opet, ovaj put primjenjujući naučeno iz prve runde. Ovdje koristiš principe 3P metode. Ne brini, ne očekujem da stvari odradiš savršeno…
Treća runda simulacija
Ovaj put ja tvoju uslugu prodajem tebi. Ovo je najlakši način da vidiš 3P metodu na djelu i rapidno naučiš kako ju koristiti na svom primjeru…
Finalna runda simulacija
Sad kad znaš kako primjenjivati 3P metodu na svom primjeru, prodaješ mi opet. Osjetit ćeš koliko je tvoj novi pristup prodaji lakši i efikasniji.
Kao što vidiš, na konzultacijama sam 100% posvećen tebi i tvojim problemima koje susrećeš u prodaji.
Cijeli proces je vrlo dinamičan i većina mojih klijenata bude oduševljena kada shvate kako lako primjenjuju naučeno.
No ako misliš da sporo učiš i nema teoretske šanse da savladaš sve u samo sat vremena, ne brini.
Nakon konzultacija dobit ćeš…
Video snimku konzultacija – možeš ponavljati gradivo opet i opet, bez straha da ćeš zaboraviti ključne lekcije
Prodajnu skriptu – “šalabahter” za strukturiranje prodajnog razgovora. Možeš ju koristiti kao polaznu točku za pripremu svojeg sljedećeg sastanka s klijentom
Moju podršku putem emaila – ako negdje zapneš u svom prodajnom procesu, ili ti nešto nije jasno…slobodno mi pošalji email. Tu sam da ti pomognem!
1 na 1 konzultacije (jedan sat)
PLUS dobit ćeš…
Ako čitaš ovo i trenutna cijena je 300 EUR…možda ne bi bilo loše da iskoristiš priliku.
Iskreno, za vrijednost koju dobiješ, konzultacije bi trebale koštati barem duplo, ako ne i više (i vjerojatno ću povisiti cijenu uskoro).
Gledaj to iz ove perspektive…
Za jedan sat svojeg vremena i (trenutno) samo 300 EUR naučit ćeš vještinu koja će ti služiti kroz cijeli život.
Vještinu s kojom ti prodaja više neće biti stres, nego nešto sasvim prirodno.
Samo zamisli ovo…
Sutra imaš video poziv s potencijalnim klijentom. Ali umjesto da paničariš i vrtiš tisuću tjeskobnih misli u sekundi, ti uopće ni ne razmišljaš o sastanku.
Jer znaš točno kako voditi sastanak od početka do kraja.
Znaš točno što reći, kako se postaviti, kako preduhitriti potencijalne prigovore klijenta.
Znaš kako prezentirati vrijednost svoje usluge i uzbuditi klijenta jer će napokon riješiti svoj problem u suradnji s tobom.
Drugim riječima, osjećaš se 100% spremno za sve izazove koje ti prodajni razgovor donese.
I tako mogu izgledati svi tvoji sastanci nakon konzultacija…
Samo se pitaj: što imam za izgubiti?
Možeš nastaviti prodavati ovako kako prodaješ, s grčem u želucu i nadom da ćeš idući put možda sklopiti suradnju (ako ti se posreći)…
Ili možeš preuzeti stvar u svoje ruke, iz temelja promijeniti pristup prodaji i napokon ostvariti rezultate koje želiš.
U svakom slučaju, izbor je tvoj i ja ga poštujem.
No ako se odlučiš za drugu opciju, rado ću ti pomoći na tvom putu!
Ispuni prijavnicu ispod i dogovorimo suradnju.
1 na 1 konzultacije (jedan sat)
PLUS dobit ćeš…
(javit ću ti se povratno unutar 24 sata)