Prodajete? Ugovarate poslove? Pregovarate s partnerima i dobavljačima?

- Vaš prodajni proces traje predugo? Kupci često koriste izgovore poput “moram
razmisliti pa ću vam se javiti”; ili “prvo se moram posavjetovati s nadređenima…” - Trošite previše vremena na besciljne razgovore s klijentima? Unatoč uloženom
trudu, razgovori ne vode do konkretnih rezultata ili odluke. - Svaki put se nađete u situaciji kompromisa? Nakon svakog sastanka ostajete
razočarani jer niste postigli željeni ishod. - Vaša interna komunikacija je u kaosu? Loša organiziranost i slab protok
informacija među kolegama uzrokuju frustraciju i često stvara toksičnu radnu
atmosferu. - Niste sigurni kako reagirati na manipulativne taktike u pregovorima? Ne
prepoznajete situacije kada vas druga strana pokušava iskoristiti.
Zvuči poznato?
Vrijeme je za promjenu…
”Bornine edukacije pomogle su prodajnom timu Duplico-a da postignu bolje rezultate. Prema statistikama iz CRM-a uspješnost prodaje porasla je za 30-35% već u prvih mjesec dana.
— I. Rendulić, CEO
Sve tvrtke su nakon suradnje imaju vidljive prodajne rezultate.
Što to konkretno znači? Nakon završetka suradnje vaš prodajni proces (od prvog upita do zatvaranja prodaje) je optimiziran.
Svi polaznici imaju jasnu strukturu prodajnog razgovora što osigurava vašoj tvrtci uniformnu prodajnu komunikaciju svih zaposlenika, novih ili starih.
Nema iznenađenja i “freestyle” prodajnih tehnika.
”Ništa se ne prepušta slučaju, svaki korak je jasno strukturiran. To je ono što garantira rezultate.
PROGRAMI
BASIC program – Prvi korak prema većoj prodaji
Trajanje edukacije: 4-6 tjedana
Intenzitet treninga: 1-2 puta tjedno
Sadržaj programa:
- Osnove prodajnih vještina: Učenje osnovnih komunikacijskih tehnika, aktivnog slušanja i razumijevanja potreba kupca.
- Strukturiranje prodajnog razgovora: Razvijanje vještine pravilnog strukturiranja prodajnog razgovora, od inicijalne komunikacije do zaključenja prodaje.
- Tehnike pregovaranja i prodaje: Stjecanje naprednih tehnika pregovaranja koje povećavaju prodaju i efikasnost.
- Upravljanje vremenom u prodaji: Prioritizacija zadataka, efektivno korištenje vremena za maksimalne rezultate.
- Razumijevanje tržišta: Uvođenje u osnove istraživanja tržišta i analize konkurencije.
- Osnove zaključivanja prodaje: Razvijanje vještina za sigurnu i uspješnu završnicu prodajnog procesa.
- Simulacije prodajnih razgovora: Stjecanje iskustva u vođenju prodajnih razgovora kroz praktične vježbe.
Ishodi programa:
- Usvajanje osnova komunikacije i prodaje.
- Usvajanje vještina za strukturiranje prodajnog razgovora
- Poboljšanje prodajnih i pregovaračkih vještina
- Povećanje samopouzdanja u radu s klijentima i zatvaranju prodaje
- Razvijanje jasne strategije za postizanje prodajnih ciljeva
*Materijali: Osiguran pristup edukativnoj platformi s dodatnim materijalima za daljnje usavršavanje.
MASTER program – Put do prodajnog profesionalca
Trajanje edukacije: Minimalno 3 mjeseca
Intenzitet treninga: 1-2 puta tjedno
Sadržaj programa:
- Analiza poslovanja i prilike za rast: Provođenje detaljne analize trenutnih prodajnih procesa i identifikacija prilika za optimizaciju i rast.
- Prilagođene tehnike pregovaranja i prodaje: Razvijanje prodajne strategije i specifičnih tehnika za tvrtku polaznika
- Optimizacija prodajnog kanala: Stjecanje vještine skraćivanja ciklusa prodaje i povećanja učinkovitosti kroz sistematizaciju prodajnog procesa.
- Pregovaranje pod pritiskom: Tehnike pregovaranja u visokostresnim i složenim situacijama.
- Razvijanje dugoročnih odnosa s klijentima: Fokus na postprodajnu uslugu, očuvanje odnosa i usmjeravanje na ponovne poslovne prilike.
- Simulacije prodajnih razgovora: Stjecanje iskustva i poboljšanje vještina vođenja prodajnih razgovora kroz rad na primjerima iz poslovne prakse
Ishodi programa:
- Primjena naprednih prodajnih strategija.
- Povećanje učinkovitosti i samopouzdanja u prodajnim situacijama
- Optimizacija prodajnog procesa za brže zaključivanje poslova
- Razvijanje vještina za različite pregovaračke scenarije
- Poboljšanje prodajnih rezultata kroz kontinuirani rad na napretku
*Materijali: Osiguran pristup edukativnoj platformi s dodatnim materijalima za daljnje usavršavanje.
PREMIUM program – U potpunosti prilagođeno rješenje prodajnog izazova
Trajanje edukacije: Minimalno 6 mjeseci
Intenzitet treninga: Prema dogovoru (grupa / pojedinac)
Sadržaj programa:
- Razvijanje prodajnih lidera: Trening za menadžere prodaje, izgradnja liderstva, motivacija timova.
- Napredne pregovaračke strategije: Razvijanje specifičnih taktika za različite segmente tržišta i kupce.
- Postavljanje i praćenje KPI-eva: Definiranje ključnih pokazatelja uspjeha (KPI-eva) i praćenje napretka kroz cijeli program.
- Pojedinačne konzultacije i praćenje napretka: Personalizirani feedback svakom polazniku za ostvarenje ciljeva.
- Sistematizacija prodajnog kanala: Razvijanje jasnih koraka prodajnog procesa kroz skripte za cold callove, emailove i ponude.
- Simulacije prodajnih razgovora: Stjecanje iskustva i usavršavanje prodajnih vještina kroz rad na primjerima iz poslovne prakse
Ishodi programa:
- Razvoj liderstva u prodajnim timovima.
- Ostvarivanje zadanih KPI-eva kroz sustavno praćenje napretka
- Poboljšanje grupnog i/ili individualnog učinka uz personalizirani feedback
- Ovladavanje optimiziranim prodajnim procesima s jasno definiranim koracima
- Otvoren pristup alatima, resursima i podršci za daljnji rast i razvoj
*Materijali: Osiguran pristup edukativnoj platformi s dodatnim materijalima za daljnje usavršavanje.
Ispuni prijavnicu
(javit ću ti se povratno unutar 24 sata)