Skip to main content

Prodajete? Ugovarate poslove? Pregovarate s partnerima i dobavljačima?

Ali…

Borna u bordo odijelu pozira za kameru
  • Vaš prodajni proces traje predugo? Kupci često koriste izgovore poput “moram
    razmisliti pa ću vam se javiti”; ili “prvo se moram posavjetovati s nadređenima…”
  • Trošite previše vremena na besciljne razgovore s klijentima? Unatoč uloženom
    trudu, razgovori ne vode do konkretnih rezultata ili odluke.
  • Svaki put se nađete u situaciji kompromisa? Nakon svakog sastanka ostajete
    razočarani jer niste postigli željeni ishod.
  • Vaša interna komunikacija je u kaosu? Loša organiziranost i slab protok
    informacija među kolegama uzrokuju frustraciju i često stvara toksičnu radnu
    atmosferu.
  • Niste sigurni kako reagirati na manipulativne taktike u pregovorima? Ne
    prepoznajete situacije kada vas druga strana pokušava iskoristiti.

Zvuči poznato?

Vrijeme je za promjenu…

Bornine edukacije pomogle su prodajnom timu Duplico-a da postignu bolje rezultate. Prema statistikama iz CRM-a uspješnost prodaje porasla je za 30-35% već u prvih mjesec dana.

— I. Rendulić, CEO

Sve tvrtke su nakon suradnje imaju vidljive prodajne rezultate.

Što to konkretno znači? Nakon završetka suradnje vaš prodajni proces (od prvog upita do zatvaranja prodaje) je optimiziran.

Svi polaznici imaju jasnu strukturu prodajnog razgovora što osigurava vašoj tvrtci uniformnu prodajnu komunikaciju svih zaposlenika, novih ili starih.

Nema iznenađenja i “freestyle” prodajnih tehnika.

Ništa se ne prepušta slučaju, svaki korak je jasno strukturiran. To je ono što garantira rezultate.

Uz stručnost, iskustvo i pripremljenost, ono gdje leži Bornina snaga jest lakoća uspostavljanja kontakta. Borna se brzo i lako prilagođavao različitim grupama polaznika i njihovim potrebama, što proces učenja čini efikasnijim, kvalitetnijim i zabavnijim. Borna je pristupačan, izlazi u susret i lako se s njime dogovoriti oko logističkih detalja provedbe same radionice.

 

— Petra Zdenković, HR Generalist

Porast prodaje 30-35% u prvih mjesec dana

Izrazito simpaticna osoba, prakticnog pristupa koji odusevljava. Bornine edukacije pomogle su prodajnom timu Duplico-a da postignu bolje rezultate. Prema statistikama iz CRM-a uspjesnost prodaje porasla je za 30-35% vec u prvih mjesec dana.

 

— I. Rendulić, CEO

Radionice su bile izvrsne! Vrlo dinamične, interaktivne i primjenjive u praksi.
S Bornom je bilo ugodno raditi, a rezultati su bili vidljivi već nakon prve radionice.

 

— Ivana Andačić, Operation Manager at Gyms4you

Jako smo zadovoljni s edukacijama u području poslovne komunikacije koje nam je održao Borna. Edukacije su bila sveobuhvatne i sadržavale su puno novih alata i tehnika koje će nam koristiti u poslu, a i privatno, također. Borna je pokazao stručnost i prilagodljivost našim zahtjevima, potrebama i ciljevima. Uživali smo u interaktivnom pristupu i praktičnim vježbama koje su dobro demonstrirale primjenu teorijskih koncepata. Dobili smo ideje i odgovore na sva naša pitanja, a Bornina podrška dodatno je stvorila pozitivno i poticajno okruženje za učenje.

 

— Ana Dasović, Employee Development Expert

Predavanje je bilo odlično, savjeti i procesi za konkrentnu primjenu umjesto nepotrebnog "teoretiziranja". Primjena je I poslovna i privatna. Definitvno preporuka za sve oblike komunikacije.

 

— Bojan Vrančić, partner at 4Consulting

Seminar je bio dinamičan, zanimljiv i vrlo koristan. Predavač i organizacija su bili fantastični. Ono što bih izdvojio kao najvažniji zaključak seminara jest da se znanje i praksa koju smo stekli može primijeniti u poslovnom okruženju, ali i u svakodnevnim životnim situacijama.

 

— N. Senzel, Supply at Loreal

Primjenom vještina stečenih iz Bornine edukacije 'Pregovaranje' unaprijedili smo i pojednostavili komunikaciju s našim klijentima. Borna je maksimalno posvećen svakome te bez zadrške mogu reći da njegova edukacija donosi rezultate. Fokusiran je, konkretan i detaljan, a svoje znanje prenosi i potkrepljuje jasnim primjerima iz prakse/svakodnevnog života. Svakome tko želi napredovati u osobnom ili poslovnom pogledu preporučujem Bornu i njegovu edukaciju 'Pregovaranje'.

 

— Kristijan Mikuš, CEO

Bornino predavanje mi je promijenilo perspektivu vezanu za prodajni proces.
Konkretni primjeri su ono što mi se osobno najviše svidjelo.

 

— Davorin Radošević, CEO

Prije nego što je krenuo trening prodaje nismo imali nekakva očekivanja jer smo imali malu sumnju da bi nam se mogla pokušati samo "prodati magla" kao što to situacija česta. Na kraju smo se svi ugodno izenandili jer je tečaj prodaje imao potpuno drugačiji pristup nego što smo očekivali. Jedno odlično iskustvo gdje su se kroz zanimljive primjere i dobru atmosferu prenijela korisna praktična znanja i savjeti koji su svima vrlo korisni ne samo u poslu nego i u privatnom životu.

 

— Sandra Marić, VP Aiesec

Bolja komunikacija unutar tima

Sa timom od 7 inženjera, imamo puno prostora za napredak u komunikacijskim vještinama. Tehnike pregovaranja kojima nas je Borna podučio vrlo su konkretne i praktične, te smo ih odmah mogli početi primjenjivati na komunikaciju unutar tima, s klijentima i vanjskim suradnicima, s jako dobrim rezultatima.

 

— D. Miklić, CEO

Brže i dublje prepoznajemo potrebe klijenata

Već nakon uvodnog predavanja naši su agenti dobili konkretne alate koje su odmah počeli testirati i primjetili razliku u komunikaciji. Zahvaljujući promijenjenom pristupu u komunikaciji puno detaljnije i brže prepoznajemo potrebe naših klijenata i u skladu s time odgovaramo na iste. S obzirom na veliki broj zaposlenih i golemu količinu razgovora koji se obave tijekom dana, ovakva je ušteda vremena i energije za našu firmu od velikog značaja!

 

— S. Serdarušić, CEO

PROGRAMI

BASIC programPrvi korak prema većoj prodaji
Trajanje edukacije: 4-6 tjedana
Intenzitet treninga: 1-2 puta tjedno

Sadržaj programa:

  • Osnove prodajnih vještina: Učenje osnovnih komunikacijskih tehnika, aktivnog slušanja i razumijevanja potreba kupca.
  • Strukturiranje prodajnog razgovora: Razvijanje vještine pravilnog strukturiranja prodajnog razgovora, od inicijalne komunikacije do zaključenja prodaje.
  • Tehnike pregovaranja i prodaje: Stjecanje naprednih tehnika pregovaranja koje povećavaju prodaju i efikasnost.
  • Upravljanje vremenom u prodaji: Prioritizacija zadataka, efektivno korištenje vremena za maksimalne rezultate.
  • Razumijevanje tržišta: Uvođenje u osnove istraživanja tržišta i analize konkurencije.
  • Osnove zaključivanja prodaje: Razvijanje vještina za sigurnu i uspješnu završnicu prodajnog procesa.
  • Simulacije prodajnih razgovora: Stjecanje iskustva u vođenju prodajnih razgovora kroz praktične vježbe.

Ishodi programa:

  • Usvajanje osnova komunikacije i prodaje.
  • Usvajanje vještina za strukturiranje prodajnog razgovora
  • Poboljšanje prodajnih i pregovaračkih vještina
  • Povećanje samopouzdanja u radu s klijentima i zatvaranju prodaje
  • Razvijanje jasne strategije za postizanje prodajnih ciljeva

*Materijali: Osiguran pristup edukativnoj platformi s dodatnim materijalima za daljnje usavršavanje.

MASTER programPut do prodajnog profesionalca
Trajanje edukacije: Minimalno 3 mjeseca
Intenzitet treninga: 1-2 puta tjedno

Sadržaj programa:

  • Analiza poslovanja i prilike za rast: Provođenje detaljne analize trenutnih prodajnih procesa i identifikacija prilika za optimizaciju i rast.
  • Prilagođene tehnike pregovaranja i prodaje: Razvijanje prodajne strategije i specifičnih tehnika za tvrtku polaznika
  • Optimizacija prodajnog kanala: Stjecanje vještine skraćivanja ciklusa prodaje i povećanja učinkovitosti kroz sistematizaciju prodajnog procesa.
  • Pregovaranje pod pritiskom: Tehnike pregovaranja u visokostresnim i složenim situacijama.
  • Razvijanje dugoročnih odnosa s klijentima: Fokus na postprodajnu uslugu, očuvanje odnosa i usmjeravanje na ponovne poslovne prilike.
  • Simulacije prodajnih razgovora: Stjecanje iskustva i poboljšanje vještina vođenja prodajnih razgovora kroz rad na primjerima iz poslovne prakse

Ishodi programa:

  • Primjena naprednih prodajnih strategija.
  • Povećanje učinkovitosti i samopouzdanja u prodajnim situacijama
  • Optimizacija prodajnog procesa za brže zaključivanje poslova
  • Razvijanje vještina za različite pregovaračke scenarije
  • Poboljšanje prodajnih rezultata kroz kontinuirani rad na napretku

*Materijali: Osiguran pristup edukativnoj platformi s dodatnim materijalima za daljnje usavršavanje.

PREMIUM programU potpunosti prilagođeno rješenje prodajnog izazova
Trajanje edukacije: Minimalno 6 mjeseci
Intenzitet treninga: Prema dogovoru (grupa / pojedinac)

Sadržaj programa:

  • Razvijanje prodajnih lidera: Trening za menadžere prodaje, izgradnja liderstva, motivacija timova.
  • Napredne pregovaračke strategije: Razvijanje specifičnih taktika za različite segmente tržišta i kupce.
  • Postavljanje i praćenje KPI-eva: Definiranje ključnih pokazatelja uspjeha (KPI-eva) i praćenje napretka kroz cijeli program.
  • Pojedinačne konzultacije i praćenje napretka: Personalizirani feedback svakom polazniku za ostvarenje ciljeva.
  • Sistematizacija prodajnog kanala: Razvijanje jasnih koraka prodajnog procesa kroz skripte za cold callove, emailove i ponude.
  • Simulacije prodajnih razgovora: Stjecanje iskustva i usavršavanje prodajnih vještina kroz rad na primjerima iz poslovne prakse

Ishodi programa:

  • Razvoj liderstva u prodajnim timovima.
  • Ostvarivanje zadanih KPI-eva kroz sustavno praćenje napretka
  • Poboljšanje grupnog i/ili individualnog učinka uz personalizirani feedback
  • Ovladavanje optimiziranim prodajnim procesima s jasno definiranim koracima
  • Otvoren pristup alatima, resursima i podršci za daljnji rast i razvoj

*Materijali: Osiguran pristup edukativnoj platformi s dodatnim materijalima za daljnje usavršavanje.

Ispuni prijavnicu

(javit ću ti se povratno unutar 24 sata)

    Ova mrežna stranica zaštićena je reCAPTCHA-om i primjenjuju se Googleova Pravila privatnosti i Uvjeti pružanja usluge.